Ga naar mijn account - Bezoek de Zodiac Shop -
0 items - € 0,00
MENUMENU
  • Occasions
  • Webshop
    • Bekijk alle producten
      • Nieuwe producten
      • Uitgelicht
    • Motorkleding
      • Motorhelmen & Vizieren
      • Motorschoenen en motorlaarzen
      • Motorbroeken
      • Motorjas leer
      • Motorhandschoenen
      • Motorkollen en facemasks
      • Sale motorjassen
    • Parts / onderdelen
      • Motortassen & Koffers
      • Batwing fairing Memphis shades
      • Gauntlet fairing memphis shades
      • Road warrior fairing memphis shades
      • Burly Fairings
      • Kettingsloten
      • Remschijfsloten
      • Windschermen Harley Davidson ®
      • Motorverlichting | Lightning
      • Zadels Harley Davidson ®
      • Bagagerekken | Luggage racks
      • Harley Uitlaat | Uitlaatsystemen
      • Harley davidson accu's
    • Meer motoronderdelen
      • Kilometertellers en toebehoren
      • Pakkingen & pakkingsets
      • Vering en Voorvork
      • Motor mount & stabilizers
      • Wiellagers
      • Remdelen | Brake
      • Koppeling | Clutch
      • Primaire aandrijving
      • EMD covers en koplampen
      • Kentekenplaathouders
      • Forward controls en footpegs
      • Sturen-Handvaten-Spiegels
      • Elektrisch (ontsteking & laderij)
  • Motorkleding
  • Onderdelen
  • Werkplaats
  • Winterstalling
  • Harliepleats
    • Help
    • Over ons
    • Historie
    • Klantervaringen
    • Direct link tuning
  • Nieuws
  • Contact
  • Verzending NL € 6,95
  • Snelle levering*
  • Veilig betalen
  • 30 jaar ervaring
  • Veel op voorraad
  • Winkel & webshop
  • EU shipping

S&S gear driven camchest kit Twin cam

Geplaatst door Tjalle Reitsma op 23 september 2017
Geplaatst in: Nokkenaskettingspanners T.C., Productnieuws. Tags: 536981 S&S gear driven camchest kit Twin cam, 536982 S&S gear driven camchest kit Twin cam, 536983 S&S gear driven camchest kit Twin cam, 536984 S&S gear driven camchest kit Twin cam, 536985 S&S gear driven camchest kit Twin cam, 536986 S&S gear driven camchest kit Twin cam, 536987 S&S gear driven camchest kit Twin cam, S&S gear driven camchest kit Twin cam, S&S TC3 cam support plate, S&S TC3 oliepomp.

S&S gear driven camchest kit Twin cam

S&S gear driven camchest kit Twin cam is een complete set die uit alle benodigde onderdelen bestaat om je chain driven Twin cam nokkenassen te vervangen door gear driven nokkenassen.Voordeel van deze set is, dat je nooit meer de nokkenaskettingspanners hoeft te vervangen of te controleren. Daarnaast zorgt de Hi flow oliepomp voor een verbeterde smering van je motorblok. Een andere noviteit is de twee screen filters in de pomp, die voorkomen dat eventuele metaaldeeltjes in de oliepomp terecht komen.

De set bestaat o.a. uit:

  • Oliepomp
  • Camplate
  • Nokkenassen
  • Nokkenastandwielen
  • Verstelbare stoterstangen
  • Nokvolgers (tappets)
  • Lagers, pakkingen en O-ringen

Daarnaast is er keuze tussen verschillende typen nokkenassen.

De set is o.a. verkrijgbaar voor de volgende twin cam’s:

  • 1999-2006 Twin cam modellen
  • 06-17 Dyna,07-17 Softail, 07-16 Touring twin cam

Voor prijs indicatie klik op bovenstaande links. Let op! niet iedere motor is geschikt om deze sets te monteren. hiervoor moeten eerst metingen verricht worden m.b.t. de krukas. Prijzen zijn zonder montage.

 

In de onderstaande video’s vertelt S&S u graag zelf over de voordelen van de TC3 oliepomp en camplate.

Red shift dual piston cam chain tensioners

Geplaatst door Tjalle Reitsma op 9 februari 2014
Geplaatst in: Nokkenaskettingspanners T.C., Productnieuws, Werkzaamheden werkplaats. Tags: cam chain tensioners, dual piston, red shift, twin cam, zippers.

Red shift dual piston cam chain tensioners:

Recent hadden we een 2008 Harley Davidson ® Touring onder handen voor een reguliere onderhoudsbeurt. Wat ons gelijk opviel bij deze motor was dat er tijdens het stationair draaien nogal wat mechanische geluiden uit het motorblok kwamen. Op het eerste gehoor afgaand zou het iets te maken kunnen hebben met de klepspeling veroorzaakt door een niet goed functionerende hydraulische unit. Als de hydraulische unit namelijk niet goed op druk komt oftewel “lek”is er zo’n zelfde soort tikkend / rammelend geluid waarneembaar.

Afgaand op bovenstaande theorie besluiten we om de hydraulische units te controleren op hun functioneren. We demonteren de benzinetank, kleppendeksels en de tuimelaars. Vervolgens pakken we de stoterstangen uit de stoterstanghulzen en demonteren we de lege hulzen en de tappet blocks. De hydraulische units liggen nu voor het grijpen, en na controle kunnen we concluderen dat het probleem helaas niet schuil gaat in de units.

Dat maakt het natuurlijk wel meteen een stuk interessanter, als de oorzaak van het probleem niet daar blijkt te liggen waar je het in eerste instantie zoekt. Omdat de tuimelaars ,stoterstangen,tappets en tappet blocks nu toch gedemonteerd zijn is het slechts een kleine moeite om ook even achter de nose cone te kijken bij de nokkenassen en de nokkenaskettingspanners. Het vermoeden is inmiddels ontstaan dat het probleem dan wel een bij de hydraulische nokkenaskettingspanners zou kunnen liggen.

Harley Davidson ® maakte bij de Twin cam ® modellen, geproduceerd van 1999-2006 (excl. 2006 Dyna modellen) gebruik van nokkenaskettingspanners die d.m.v. veerspanning de primaire en secondaire nokkenaskettingen op spanning hielden. Toen in de praktijk bleek dat deze spanners om en nabij de 40.000 tot 50.000 kilometer het einde van hun levensduur al hadden bereikt , is men overgestapt op een nieuwe  hydraulische i.p.v. een veer gespannen constructie. Deze hydraulische spanners worden dus vanaf 2007 op alle ( incl. 2006 dyna) Harley Davidson ® modellen gebruikt, en hebben als voordeel dat ze minder snel slijten. Er zit namelijk niet een enorm strakke veer achter die de spanner met een behoorlijke kracht op het ketting duwt, maar de nokkenaskettingspanning wordt dus nu gereguleerd door een hydraulische (op oliedruk gebaseerde) kettingspanner.

 

Na het demonteren van de nose cone hebben we direct zicht op het nokkenastandwiel en het krukas tandwiel, die met elkaar verbonden zijn door het primaire nokkenasketting, die op zijn beurt op spanning wordt gehouden door de befaamde hydraulische spanner. Aan de achterzijde van de camplate zit de secundaire nokkenasketting, die de nokkenassen onderling met elkaar verbindt. Ook op dit ketting is een hydraulische spanner aanwezig. Wat ons meteen opvalt is dat het primaire ketting vrij los hangt, en dat het spanblokje dat in en uit behoort te kunnen schuiven in zijn aluminium behuizing en zodoende dus de kettingspanning reguleert klemvast zit op zijn minimale uitslag. Ook als wij hem naar buiten proberen te krijgen d.m.v. een schroevendraaier eronder te steken komt er geen beweging in.

Het is duidelijk dat dit niet goed is, en na het demonteren van de camplate met de nokkenassen zien we dat er bij de secundaire spanner hetzelfde probleem speelt. We nemen de beide spanners onder de loep en concluderen dat beide spanblokjes vast zijn gaan zitten in hun aluminium behuizing, waardoor ze hun werking niet meer kunnen doen. Oorzaak hiervan zou kunnen zijn dat het kunststof materiaal is uit gaan zetten door warmte, of dat er af fabriek gewoon verkeerde toleranties zijn gebruikt.

Nu zouden we ze gewoon kunnen vervangen door originele spanners, maar recent heeft de firma Zippers ook wel bekend van de Thundermax Ecu’s een nieuwe primaire en secundaire hydraulische kettingspanner ontwikkeld, waarbij het spanblokje in tegenstelling de originele hydraulische spanners niet wordt bediend door een zuigertje/plunjer, maar door twee zuigertjes/plunjers. Tevens is daarbij ook de olietoevoer naar de spanners verbeterd t.o.v. de originele spanner.

zippers red shift dual piston cam cahain tensioner

De voordelen van de Red shift dual piston cam chain tensioners zijn:

  1. Voorkomt instabiliteit bij het spannen van de nokkenaskettingen en voorkomt kantelen van het spanblokje, doordat het spanblokje voorzien is van twee zuigertjes/plunjers, zodat de oliedruk op het spanblokje beter verdeelt wordt.
  2. Verbeterde olietoevoer naar de spanblokjes, en dus betere spanning van het ketting
  3. Vermindering van mechanische geluiden
  4. Accuratere nokkenastiming
  5. Verbeterde gashandle response en acceleratie

Primary cam chain tensioner dual piston

Heb je naar aanleiding van dit artikel nog vragen omtrent dit onderwerp, of wil je de hydraulische spanners ook laten vervangen door de Red shift dual piston cam chain tensioners? Neem dan eens contact op met Harliepleats. Tel: 0515-573899

Feuling HP+ hi flow oil pump, camplate & gear driven cams

Geplaatst door Tjalle Reitsma op 21 september 2013
Geplaatst in: Nokkenaskettingspanners T.C., Oliepomp twin cam, Werkzaamheden werkplaats. Tags: Feuling HP+ camplate, Feuling hp+ hi flow oilpomp, Feuling HP+ lifters, nokkenaskettingspanners, S&S gear driven cams, twin cam.

Feuling HP+ hi flow oil pump, camplate & cams update

Deze electra ultra glide classic uit 1999, toucheerde bijna de 50.000 kilometers. Het werd dus tijd om de nokkenaskettingspanners te gaan vervangen.

Na het demonteren van de nodige onderdelen bovenin het motorblok en het verwijderen van de tank en de uitlaat e.d. kunnen we verder in de ruimte achter de nose cone. Hier bevinden zich de oliepomp, cam support plate en de nokkenassen met de bijbehorende kettingen en spanners. Visueel kunnen we nu één kettingspanner controleren, en het blijkt dat er al aardig sprake is van slijtage. De achterste spanner kunnen we beter controleren wanneer de cam support plate is gedemonteerd.

Na het losdraaien van de cam supportplate komen de nokkenassen en ook de oliepomp te voorschijn. Het blijkt na inspectie dat ook de nokkenassen reeds aardig zijn ingelopen, en dat de cam supportplate niet geheel vrij is van beschadigingen op het punt waar de oliepomp er tegenaan wordt geschroefd. Dit zou kunnen leiden tot een verminderde oliedruk. Daarbij opgeteld komt het feit dat de standaard oliepompen van de allereerste twin cam ® modellen al niet heel geweldig waren qua capaciteit.

Plan van aanpak:

We moeten dus de kettingspanners vervangen, en ook de nokkenassen hebben hun beste tijd gehad. Daarnaast vertoont de cam support plate  in combinatie met de oliepomp beschadigingen. Het komt er dus in het kort op neer dat dit allemaal vervangen moet worden. Vanzelfsprekend vernieuwen we ook gelijk de inner en de outer cam bearings bij deze werkzaamheden.

Nokkenassen:
We beginnen met het uitklokken van de crankshaft van de krukas. Bij onze meting constateren we dat het “slingeren” van deze as echt nihil is. We kiezen er daardoor dus voor om S&S gear driven (tandwiel aangedreven) nokkenassen te monteren. Dit is een goed alternatief, en het vervangingsmoment voor de spanners (door het ontbreken van de kettingen) komt hierdoor ook te vervallen. Gear driven nokkenassen kunnen alleen gemonteerd worden als de tolerantie m.b.t. het slingeren van deze as nihil is. Anders zouden de tandwielen (outer drive gears) op bepaalde punten te strak in elkaar kunnen lopen, wat een vervelend jankend geluid kan opleveren, en niet bevorderlijk is voor de levensduur van de outer gears.

Feuling HP+ Oilpump & cam support plate:

Vanwege de beschadiging aan de standaard cam support plate gaan we deze vervangen door een cam support plate voor gear driven nokkenassen van Feuling in combinatie met een HP+ High volume oilpump en een HP+ tappet/lifter set van Feuling.

Deze bovenstaande combinatie levert de volgende voordelen op.

  • 40 % meer aanvoervolume oliepomp
  • 60 % meer retourvolume oliepomp
  • Minder hoge olietemperaturen, dus ook een koelere motortemperatuur
  • Vanzelfsprekend betere smering doordat pomp, camplate en tappets op elkaar afgestemd zijn.

We hebben tevens alle foto’s van deze ombouw even verzameld en in een fotoalbum geplaatst. Bent u geïnteresseerd in de overige foto’s, klik dan even op de link hieronder, die zal u naar het album leiden.

Voor verdere informatie of vragen omtrent dit onderwerp kunt u via e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. De contact gegevens vindt u hiernaast in de rechterkolom.

Klik op de link voor het gehele foto album.

Screamin eagle ® hydraulic cam chain tensioner and high flow oil pump upgrade kit

Geplaatst door Tjalle Reitsma op 21 januari 2013
Geplaatst in: Nokkenaskettingspanners T.C., Oliepomp twin cam, Productnieuws, Werkzaamheden werkplaats. Tags: 25284-11, screamin eagle hydraulic cam chain tensioner and high flow oil pump upgrade kit.

 

Screamin eagle Hydraulic cam chain tensioner and high flow oil pump upgrade kit

klik op de foto, en bekijk het foto-album over het monteren van deze set

voor de 1450 cc modellen met de volgende bouwjaren: 99-05 Dyna ®, 00-06 Softail ®, en de 99-06 Touring ® modellen is nu ook de (zie foto hierboven) Screamin eagle ® hydraulic cam chain tensioner and high flow oilpump upgrade kit te verkrijgen. Na montage van deze set, is uw 1450 cc Twin cam ® voorzien van dezelfde hydraulische kettingspanconstructie als op de latere 1585 cc Twin cam modellen. Minder onderhevig aan slijtage en dus minder onderhoudsgevoelig.

In deze set zit naast de nieuwe billet cam plate, die geschikt is voor de hydraulische kettingspanner, ook een nieuwe high flow oliepomp. Deze oliepomp heeft aanzienlijk meer capaciteit dan de originele pomp, zoals die gemonteerd is op de 1450 cc modellen. Het voordeel is dat uw motor minder heet zal worden, en de lagers e.d. beter gesmeerd worden. Deze set is uit voorraad leverbaar bij de Harliepleats.

  • Start hier met shoppen ↓

    • Benzinetank | coating | Benzinedop (13)
    • Rubber parts (10)
    • Motorhoes | Afdekhoes (1)
    • Motorkleding (62)
    • Motorhelmen & Vizieren (38)
    • Motortassen & Koffers (31)
    • Geen categorie (4)
    • Nieuwe producten (4)
    • Uitgelicht (9)
    • Sloten (schijfrem & ketting) (18)
    • Batwing fairing Memphis shades (38)
    • Gauntlet fairing memphis shades (10)
    • Road warrior fairing memphis shades (26)
    • Killer custom fairings (1)
    • Custom access fairings (5)
    • Burly Fairings (3)
    • Mid frame & Batwing air deflector (3)
    • Windschermen Harley Davidson ® (21)
    • USB oplaadpunt telefoon & navi (6)
    • Motorolie | Oliefilters | Smeermiddelen (64)
    • Olieslang-benzineslang en slangklemmen (5)
    • Kilometertellers en toebehoren (49)
    • Pakkingen & pakkingsets (87)
    • Vering en Voorvork (21)
    • Motor mount & stabilizers (6)
    • Wiellagers (2)
    • Remdelen | Brake (112)
    • Nokkenaskettingspanners twin cam (1)
    • Rocker lockers (4)
    • Koppeling | Clutch (15)
    • Primaire aandrijving (40)
    • Motorverlichting | Lightning (104)
    • Zadels Harley Davidson ® (33)
    • EMD covers en koplampen (20)
    • Bagagerekken | Luggage racks (13)
    • Kentekenplaathouders (16)
    • Sturen-Handvaten-Spiegels (64)
    • Forward controls en footpegs (43)
    • Elektrisch (ontsteking & laderij) (147)
    • Harley Uitlaat | Uitlaatsystemen (123)
    • Luchtfilter-carburateur & Injectie (166)
    • Poetsmiddelen (21)
    • Harley davidson accu's (31)
    • Tools | gereedschap (50)
    • Service manuals (5)
  • Veilig betalen bij Harliepleats

  • Verzending via POSTNL

  • Like & Bekijk ons op Facebook

    Harliepleats
  • Nieuws (laatst geplaatst)

    • Miller harley uitlaten EC gekeurd
    • FXBB Streetbob update
    • Harley ® compensating sprocket upgrade
    • S&S P-series motorblok
    • Nokkenas upgrade milwaukee 8 touring
    • Scorpion Exo combat evo helmen
    • Ride on bandensealant en balanceergel
    • R09 ROOF BOXXER
    • T.P.P Variable pressure clutch
    • Montage Andrews EV 23 Nokkenas in evolution
    • Rocker lockers voor Twin cam
    • Monimoto smart motoralarm met GPS-GSM en bluetooth
    • S&S gear driven camchest kit Twin cam
    • Kess Tech ESE systeem
    • Road warrior fairing Memphis shades
  • Bezoektijden Harliepleats

    Maandag: Gesloten voor bezoekers
    Dinsdag: Gesloten voor bezoekers
    Woensdag t/m Vrijdag:
    Ochtend : 09:30 – 12:30
    Middag: 13:30 – 17:30
    Zaterdag: 09:30 – 12:30  |  13:30 – 17:00

    Let ook hierop:

    • Tussen 12:30 & 13:30 uur zijn wij gesloten!
    • Zondagen en Feestdagen gesloten
    •  Telefonisch tussen 10.00-12.00 & 14.00 – 17.00 uur

    Bent u van plan om op woensdag t/m vrijdag tussen 09:30 uur en 17: 30 uur langs te komen, dan is het raadzaam om vooraf even te bellen waarvoor u komt. Dit om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

    Op sommige momenten is het te druk voor ons kleine team in de winkel/werkplaats om u telefonisch te woord te kunnen staan. In dat geval kunt u ons ook een e-mail sturen als alternatief.

    Vertegenwoordigers uitsluitend na telefonische afspraak.

  • Berichten per categorie

    • Bedrijfsnieuws (10)
    • Kleding (3)
    • Motorhelmen & Vizieren (9)
    • Productnieuws (33)
    • Werkzaamheden werkplaats (64)
      • Algemeen (14)
      • Carburateur & Luchtfilter (5)
      • Kop en voetpakkingen vervangen (2)
      • Nokkenaskettingspanners T.C. (4)
      • Oliepomp twin cam (3)
      • Revisiewerkzaamheden (9)
      • Stage 1 update (5)
      • Uitlaten Harley Davidson ® (11)
        • Kess tech uitlaten EC goedgekeurd (6)
      • Versnellingsbakwerkzaamheden (3)
      • Voltooide projecten (21)
    • logo-zodiac
    • logo-dragspecialties
    • logo-motorcyclestorehouse
    • logo-cci
  • Onafhankelijk Harley Davidson ® specialist in Nederland / Friesland

    Harliepleats is een onafhankelijk merkspecialist die zich gespecialiseerd heeft in de verkoop & reparatie van Harley Davidson ® occasions/motoren en hieraan gerelateerde accessoires en onderdelen. Vooral op het gebied van technische onderdelen hebben wij veel op voorraad in ons eigen magazijn.

    Onafhankelijk specialist betekent dat wij ons helemaal op eigen kracht & initiatief hebben gespecialiseerd in bovenstaand merk motorfiets. Wij hebben dan ook géén officiële dealer status en onderhouden dan ook géén enkele zakelijke relatie met de importeur en/of fabrikant van dit merk.

    Wij beschikken over een compleet uitgeruste werkplaats die geheel is afgestemd op het onderhouden en repareren van Harley Davidson ® motoren. In onze naastgelegen showroom vindt u meestal zo'n 20 Harley Davidson ® kwaliteits-occasions , die door ons streng geselecteerd zijn op kwaliteit. U vindt bij ons een occasion waar u op kunt vertrouwen, en waar wij volledig achter kunnen staan!

    Als je jouw Harley Davidson ® droom occasion hebt uitgezocht in onze showroom, helpen we je daarna graag ook in de bijpassende kleding. Daarom hebben wij stoere motorjassen, motorbroeken, motorlaarzen, motorschoenen, motorhandschoenen en motorkollen te koop.

    Wij bieden u tevens een ruim assortiment pilotenhelmen, jethelmen en systeemhelmen van  o.a. de merken Roof, IXS,Caberg, Davida, Premier, Scorpion etc. Aanvullend op de helmen hebben we ook motorvizieren en motorbrillen.

    Polpulaire producten in ons assortiment zijn momenteel de memphis shades Batwing Fairing  en de clubstyle memphis shades road warrior fairing. Na montage van deze fairings krijgt je motor een heel ander uiterlijk, en zul je meer rijcomfort ervaren.

    Voor het onderhoud van je Harley Davidson ® hebben wij o.a. motorolie, oliefilters, smeermiddelen en pakkingen in het assortiment. Laat u het onderhoud aan uw Harley Davidson ® liever aan een specialist over? Ook daarvoor bent u bij ons aan het juiste adres.

    Ook hebben we accu's voor Harley Davidson motoren, motorverlichting,  gereedschap, luchtfilters en nog veel meer accessoires en onderdelen op voorraad. Ontdek Harliepleats, bestel online of kom langs in onze winkel!

    Ga naar onze personal Zodiac webshop om uw Zodiac parts te bestellen : Zodiac parts by Harliepleats. Vul uw winkelmandje met benodigde onderdelen, en voltooi de check out procedure. Daarna ontvangt u van ons een vooraf te betalen factuur van uw bestelling, en informatie over de levertijd.

Duizenden onderdelen & accessoires in onze webshop

Meer dan 10.000 producten uit eigen voorraad leverbaar. Webshop wordt elke dag aangevuld met nieuwe producten!

Dealer van : Motorcycle storehouse, Zodiac, Custom chrome & Parts europe

    • Motorhelmen & Vizieren
    • Sloten (schijfrem & ketting)
    • Batwing fairing Memphis shades
    • Gauntlet fairing memphis shades
    • Windschermen Harley Davidson ®
    • Motorolie | Oliefilters | Smeermiddelen
    • Pakkingen & pakkingsets
    • Remdelen | Brake
    • Koppeling | Clutch
    • Primaire aandrijving
    • Motorverlichting | Lightning
    • Zadels Harley Davidson ®
    • EMD covers en koplampen
    • Bagagerekken | Luggage racks
    • Kentekenplaathouders
    • Handlebars, grips & mirrors
    • Forward controls en footpegs
    • Elektrisch (ontsteking & laderij)
    • Harley Uitlaat | Uitlaatsystemen
    • Luchtfilter-carburateur & Injectie
    • Motorjassen
    • Motorschoenen en motorlaarzen
    • Motorbroeken
    • Motorhandschoenen
    • Motorkollen en facemasks
    • Motortassen & Koffers
    • Poetsmiddelen
    • Harley davidson accu’s
    • Tools | gereedschap
    • Motorjas leer
    • Sale motorjassen
  • Handige informatie

    • Verzendbeleid
    • Retouren
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy
    • Disclaimer
    • Harley Davidson specialist
  • Adres & Contactinformatie

    Harliepleats
    Bolswarderweg 4A
    8759 LA Exmorra
    (nabij Bolsward)
    (T) 0515-573 899
    (E) info@harliepleats.nl

    • 1481738500_12
    • 1481738525_4
    • 1481738554_2
    • 1481738535_1
    • 1481738613_43
  • Zoeken op zoekwoord

    6-speed 1340 cc harley davidson evolution revisie apehanger carlini Cult werk voorvork cover kit direct link tuning e-keurmerk uitlaten harley davidson electronisch regelbare uitlaten evolution fatboy lo Goedgekeurde uitlaten Harley davidson gpa aircraft harley harley davidson ® HD ® onderdelen Kess Tech Kess tech uitlaatsysteem Kess tech uitlaten Kess Tech uitlaten Harley davidson kess tech uitlaten te koop kevlar jeans MCS aanbieding night train night train verbouwing restauratie revisie evolution motorblok revisie harley revisie harley davidson revisie harley davidson evolution 1340 cc revisie shovelhead revisie versnellingsbak harley Roof boxer v8 S&S scorpion helmen dealer scorpion helmen friesland scorpion helmen nederland softail stage 1 luchtfilter harley streetbob touring twin cam vance & hines vance & Hines big radius verbouwing night train zippers
  • Webshop en Marketing door Tjalle Reitsma (jr). Special thanks to BR.