Goodridge fitting 3/8-24 inverted flare zwart

     8,75 incl. btw

    Goodridge fitting 3/8-24

    • inverted flare
    • zwart

    Verzendkosten NL € 6,95 - Snelle levering - EU verzending - Veilig betalen
    Dit artikel delen

    Beschrijving

    Goodridge fitting 3/8-24 inverted flare zwart

    Goodridge fitting 3/8-24 inverted flare zwart kan gebruikt worden in combinatie met de Goodridge remleidingen. Deze inverted flare kan rechtstreeks in een hoofdremcilinder of remklauw gedraaid worden waar 3/8-24 draad in zit. Op het andere eind van de inverted flare is AN3 schroefdraad aangebracht, waarop de goodridge remleidingen kan worden aangesloten. In geval van de inverted flare hoef je dus niet met een banjo oog en banjo bout te werken, omdat de remleiding direct op de inverted flare geschroefd kan worden.

    Leveringsomvang:

    • per stuk

    Leveringstijd:

    • Uit voorraad leverbaar

    Extra opmerkingen:

    • Een inverted flare van 3/8 inch heeft ± een diameter van 9,5 mm
    • Een inverted flare van 7/16 inch heeft ± een diameter van 11 mm

    Schroefdraad overzicht remklauwen en hoofdremcilinders:

    Originele H-D remklauwen schroefdraad (benodigde banjo bouten) :

    • Voorremklauw 1984-2016 modellen met enkele remschijf : 3/8-24 banjo bout
    • Achterremklauw Late 1987-2002 Bigtwin Twin cam & Sportster : 3/8-24 banjo bout
    • Voorremklauw 1984-2002 modellen met dubbele remschijf : 3/8-24 banjo bout
    • Achterremklauw 1982-1987 FXR, Sportster, 1984-1987 FXST: 3/8-24 banjo bout
    • Voorremklauw 1977-1983 FX, FXWG, FXR & Sportster : 3/8-24 inverted flare
    • Voorremklauw Banana 1973 Sportster, FX & 1972-1983 FL : 1/8 NPT
    • Achterremklauw Banana 1973-1983 FL, FX : 1/8 NPT

    Originele H-D Hoofdremcylinders stuur:

    • 11/16 boring: 1985-1995 modellen met dubbele remschijf: 7/16-24 Banjo Bout
    • 5/8 boring: 1985-1995 modellen met enkele remschijf: 7/16-24 banjo bout
    • 9/16 boring : 1996-2016 modellen met enkele remschijf: 7/16-24 banjo bout
    • 3/4 boring: 1982-1984 modellen met dubbele remschijf: 3/8-24 banjo bout
    • 11/16 boring: 1982-2016 modellen met dubbele remschijf: 3/8-24 banjo bout
    • 1972-1981 FL,FX,XL : 1/8 NPT

    Originele H-D Hoofdremcylinders t.b.v achterrem:

    • Kelsey Hayes : Late 1979-1984 FL,FX & 1980-1985 FXWG, FLT : 3/8-24 inverted flare
    • Wagner lockheed: 1958-1979 FL,FX : 3/8-24 Inverted flare
    • Girling: 1983-1987 FX,1982-1987 FXR : 3/8-24 Inverted flare remzijde & 1/8 NPT remcylinder zijde
    • Alle 1987-2002 Bigtwin, Twincam softail & sportster : 3/8-24 banjo bout

    Originele H-D t-stukken ten behoeve van de remlichtschakelaar:

    • 3/8-24 Inverted flare benodigd voor aansluiten remleiding
    • 1/8 NPT draad voor de remlichtschakelaar.

    Aftermarket schroefdraden (benodigde banjobouten voor aansluiting):

    • Performance machine Remklauwen & hoofdremcylinders : 3/8-24 banjo bouten
    • Jaybrake Remklauwen & hoofdremcylinders stuur & achter : 3/8-24 banjo bouten
    • In sommige andere gevallen worden er ook nog M10x1.00 & M10x1.25 banjo bouten gebruikt

    Bovenstaand overzicht is ter referentie. Controleer zelf uw schroefdraad voordat u bestelt. Wij zijn niet aansprakelijk voor onjuistheden .

    Dit artikel delen

    Extra informatie

    Kleur

    Merk

    goodridge